Кемпінг VR - віртуальний шоурум для демонстрації наметів Decathlon

А ви знаєте, як на обмеженій площі показати необмежену кількість товарів? Ми знайшли рішення у нашому новому проекті для підрозділу французького рітейлу спортивних товарів Decathlon у Болгарії!

 

Інтерактивний
VR / AR

ПРО ПРОЕКТ

Віртуальний шоурум Camping VR був розроблений спеціально для демонстрації на обмеженій площі необмеженої кількості товарів, а саме наметів у болгарській мережі магазинів Decathlon. За допомогою цього інструменту стало можливо повноцінно презентувати товари на площі 2х2 метри та з мінімальними витратами людських ресурсів., що є на сьогоднішній день одним із найважливіших завдань оптимізації бізнес процесів.

 

ДЛИТЕЛЬНОСТЬ
ПРОЕКТУ 2 МІСЯЦЯ
ТЕХНОЛОГІЇ
UnrealEngine 4
3DS макс
WorldCreator
Quixel Megascans
ПЛАТФОРМИ
ПК
HTC Vive Pro

Нами був виконаний підбір потрібного обладнання та конфігурації ПК та надана віддалена консультація щодо встановлення та налаштування обладнання для VR зони.

РЕЗУЛЬТАТ

В результаті співпраці з Decathlon, було розроблено інтерактивне рішення для демонстрації продукції клієнта. Потенційні покупці можуть оцінити товар у природному середовищі використання, і бізнес, в свою чергу, – показати на обмеженій площі необмежену кількість товару. Цей інструмент особливо актуальний у наші дні для будь-якого виду бізнесу (особливо для меблевих салонів;), оскільки в силу економічних обставин додатковий простір коштує дорого та потребує регулярних вкладень, а віртуальне, в свою чергу, – створюється на роки, вимагає одноразових витрат та покращує імідж вашого бізнесу з погляду інноваційного підходу взаємодії з клієнтами.

 

Мені все подобається
більше проектів