3D TOUR розробили комплексне візуальне рішення для клубного будинку LA MANCHE

Проект реалізований з використанням Unreal Engine 4 для презентації житлового комплексу в віртуальної реальності (Віртуальна реальність для HTC Vive Pro) і для realtime візуалізації об'єкта на сенсорному столі у відділі продажів забудовника. Також ми використовували Cinema 4D для створення відео для проекційної кімнати і реклами.

3D Вежа
Archviz
Відео
VR / AR

ПРО ПРОЕКТ

Клубний будинок LA MANCHE - житловий комплекс преміум класу від найбільшої будівельної корпорації України "Укрбуд".

Для презентації та організації продажів об'єкта такого рівня ми створили кілька типів контенту:
– класичні візуалізації інтер'єру і екстер'єру;
– інноваційні візуальні рішення з візуалізацією в реальному часі для презентації проекту на сенсорному столі у відділі продажів;
– VR-тур для презентації в спеціально обладнаній VR-кімнаті;
– проекційне відео.

тривалість
проекту 2 місяці
технології
Віртуальна реальність
Нереальний двигун 4
Кінотеатр 4D
3DS макс
Photoshop
ПЛАТФОРМА
HTC Vive Pro
Сенсорний стіл
Інтернет
проекційна кімната
Youtube

ОСНОВНА Складність ТАКОГО ПРОЕКТУ -
ВЕЛИКИЙ ОБСЯГ МАТЕРІАЛУ І НЕОБХІДНІСТЬ РОБОТИ В VR

Проект включав величезний житловий комплекс з 30 квартирами, прибудинковою територією з великою кількістю рослинності, а також дитячим та спортивним майданчиками, полем для гри в крокет і петанк.

РЕШЕНІE

В першу чергу ми підготували багато рендерів, відео та панорама 360 для web допомогою Nvidia Ansel для досягнення найвищої якості і дозволу.

Що стосується VR, то оптимізація для такого рішення вимагає стабільної роботи додатка з частотою 90 кадрів в секунду (FPS). Крім FPS, складність VR шоломів полягає ще в тому, що хоч зображення і має досить низький дозвіл, картинка повинна рендери по два рази для кожного ока, і відповідно, багато обчислення проводяться також по два рази.

Для нормального рівня FPS нам треба було розбити всю сцену на ~ 40 Streaming level, а також додати рівень деталізації (ЛОД) для всіх можливих об'єктів, найскладнішим з яких виявився внутрішній двір і рослинність. Це дозволило істотно підняти FPS: з 30 до 80.

У процесі роботи над проектом ми зіткнулися з низкою специфічних технічних проблем, готових рішень для багатьох з яких не було.

наприклад, наш VR проект мав на увазі можливість переноситися з вестибюля в будь-яку квартиру через меню або за допомогою співробітника відділу продажів вручну через клавіатуру, поки клієнт знаходиться в VR-шоломі. При тестуванні ранньої версії додатка виявилося, що телепорт працював некоректно - при переході до квартиру клієнт опинявся не в коридорі біля вхідних дверей, а за дверима, за стіною, в сусідній квартирі, або взагалі в чорній порожнечі. Ми поставили в кожній квартирі спеціальний маркер, в координати якого переносився персонаж. Але це вирішило проблему не до кінця: для движка координатами гравця було становище шолома, а центр ігрового простору: тобто, якщо в момент телепорту клієнт був в 2-х метрах від центру, то при перенесенні в квартиру, він як і раніше був в двох метрах від маркера в коридорі. Ми вирішили проблему таким чином - при телепорт за координатами вводили поправку на фактичну відстань шолома від центру.

РЕЗУЛЬТАТ

Для клубного будинку LA MANCHE ми створили успішний VR-проект для презентації в спеціально обладнаній VR-кімнаті і реалізували всі задумані можливості. На основі VR-рішення наша команда розробила додаток для сенсорного столу, набір зимових рендерів фасаду, безліч рендерів екстер'єру та інтер'єру з високою роздільною здатністю, які використовували як на веб-платформі, так і в друкованому варіанті.

відео

обліт 360

В рамках проекту LA MANCHE ми також створили інтерактивну веб-рішення у вигляді віртуального туру аеро-обліт 360 і 3D панорами.

360 Тур
Мені все подобається
більше проектів