"Снорклинг на австралійському рифі" VR-гра в віртуальної реальності для французького ритейлера спорттоварів Decathlon

В рамках проекту нам потрібно було розробити VR міні-гру, присвячену сноорклінгу. Крім того - продумати і налаштувати 2 автономні VR зони в магазині.

Інтерактивний
VR / AR

ПРО ПРОЕКТ

Decathlon - найбільший ритейлер спортивних товарів, який представлений в 49 країнах. Нещодавно в Києві відкрився другий магазин, для якого ми і реалізували міні-гру в віртуальної реальності.
Проект реалізували на Unreal Engine 4 для шолома віртуальної реальності Valve Index. Крім того - встановили 2 автономні VR-зони, легкі в управлінні для персоналу магазина.

тривалість
проекту 3 тижні
технології
Нереальний двигун 4
Photoshop
3DS макс
платформа
VR - шолом для Valve Index

ВИКЛИКИ

При створенні гри ми намагалися зробити функціонал інтуїтивно зрозумілим як для досвідчених користувачів VR, так і для новачків. Крім того, ми взяли до уваги ще ряд моментів, забезпечують комфортне використання додатка. У багатьох недосвідчених користувачів VR досвід викликає заколисування або запаморочення. Тому нам необхідно було знизити ці неприємні ефекти до мінімуму.

РЕШЕНІE

так, в снорклингом користувач стоїть на одному місці і тримає в руках віртуальний підводний буксировщик, становище якого залежить від положення рук. Це досить великий об'єкт, який знаходиться завжди перед очима, і управління яким не викликає дисонансу між вестибулярної системою і зором.

Перед зануренням у воду, відвідувач надягає віртуальну маску для снорклинга, яку потім завжди бачить периферійним зором. Наявність нерухомого щодо голови гравця об'єкта в поле зору різко знижує ефект заколисування.

Все відвідування записуються в базу даних, і клієнт може відстежувати популярність VR-зони і кількість відвідувачів в різні дні, а також регулювати інтервал між сеансами для користувачів, щоб уникнути черги.

Наш клієнт хотів, щоб доступ до VR був тільки у користувачів програми лояльності Decathlon, і щоб співробітники магазину могли змінювати деякі параметри в VR-зонах, ми створили окремий конфігураційний файл. Через нього співробітники магазину можуть вмикати / вимикати гри в кожній зоні, вводити обмеження на сеанс в секундах, встановлювати інтервал між сеансами, і навіть регулювати швидкості переміщення в кожній грі.
Відвідувач ж для доступу до гри повинен просканувати свою карту сканером, встановленим в кожній VR-зоні.

ВІДЕО

РЕЗУЛЬТАТ

Ми створили міні-гру в віртуальної реальності, присвячену снорклингом. Проект реалізували на Unreal Engine 4 для шолома віртуальної реальності Valve Index.
Щодня VR-зона привертає більше 100 відвідувачів, які отримують незабутні емоції, досліджуючи підводний світ Великого Бар'єрного рифа і плаваючи з китами.

Мені все подобається
більше проектів