"ДЕКАТЛОН АР ПІД ВОДОЮ" - AR-додаток в доповненої реальності для французького ритейлера спорттоварів Decathlon

В рамках проекту нам потрібно було придумати інтерактивне рішення розважального характеру на відкриття нового магазину в Одесі, Україна. Так як місто знаходиться біля моря, ми вирішили розробити додаток доповненої реальності присвячене підводного світу.

 

Інтерактивний
VR / AR

ПРО ПРОЕКТ

Decathlon - найбільший ритейлер спортивних товарів, який представлений в 49 країнах. Раніше ми вже реалізували проект в рамках відкриття другого магазину в Києві (VR гра “На лижах з Монблану” і VR гра “Снорклинг на австралійському рифі”), на цей раз маркетингова команда Decathlon звернулася до нас з проханням про створення інтерактивного AR-рішення на запуск в Одесі.

 

ОСОБЛИВОСТІ ПРОЕКТУ

При створенні програми ми намагалися зробити функціонал інтуїтивно зрозумілим, щоб відвідувачі не витрачали багато часу на її установку і запуск. Ми відтворили віртуальний підводний світ з анімованими персонажами (у вигляді риб, акул, тп.). Крім того, ми подбали про навігації і візуальних підказках, які дозволили спростити процес взаємодії з додатком для користувачів. Додаток доповненої реальності було розроблено на Unity3D для мобільних платформ Android і IOs.

ДЛИТЕЛЬНОСТЬ
ПРОЕКТУ 1 місяць
ТЕХНОЛОГІЇ
Unity3D
3DS Макс
ПЛАТФОРМИ
Android
IO

Користувач наводить телефон на банер і зображення магазину в його телефоні доповнюється елементами підводного світу, морським ландшафтом, рибкам і рослинами, а над його головою пропливають човни і навіть SUP-борди з логотипами Decathlon.

Варто відзначити, що банер-маркер використовується тільки для визначення стартової точки: коли користувач робить кілька кроків вперед, додаток розпізнає горизонтальну поверхню підлоги і далі работет по безмаркерной технології.

Надалі планується розширювати функціонал програми та інтегрувати його з системою лояльності мережі Decathlon.

 

Мені все подобається
більше проектів