"На лижах з Монблану" VR-гра в віртуальної реальності для французького ритейлера спорттоварів Decathlon

В рамках проекту нам потрібно було розробити VR міні-гру для любителів зимових активностей, присвячену їзді на лижах і санках. Крім того - продумати і налаштувати 2 автономні VR зони в магазині.

Інтерактивний
VR / AR

ПРО ПРОЕКТ

Decathlon - найбільший ритейлер спортивних товарів, який представлений в 49 країнах. Нещодавно в Києві відкрився другий магазин, для якого ми і реалізували міні-гру в віртуальної реальності.
Проект реалізували на Unreal Engine 4 для шолома віртуальної реальності Valve Index. Крім того - встановили 2 автономні VR-зони, легкі в управлінні для персоналу магазина. Ми відтворили реальні пейзажі і траси Монблану у віртуальній реальності, використовуючи топографічні карти.

тривалість
проекту 3 тижні
технології
Нереальний двигун 4
Photoshop
3DS макс
платформа
VR - шолом для Valve Index

ВИКЛИКИ

Основна складність була в тому, щоб VR-зона була максимально автономна, а додаток і обладнання працювало безперебійно, і з ним могли легко впоратися співробітники магазина.

При створенні гри ми намагалися зробити функціонал інтуїтивно зрозумілим як для досвідчених користувачів VR, так і для новачків. Крім того, ми взяли до уваги ще ряд моментів, забезпечують комфортне використання додатка. У багатьох недосвідчених користувачів VR досвід викликає заколисування або запаморочення. Тому нам необхідно було знизити ці неприємні ефекти до мінімуму.

РЕШЕНІE

так, в їзді на лижах ми реалізували управління за принципом "куди дивишся - туди і їдеш". Система відстежує нахил і поворот голови. Нахил вправо / вліво дозволяє зміщуватися в сторони, не змінюючи напрямку руху, а поворот голови - повертати. На практиці виявилося, що практично всі користувачі при поворотах інстинктивно нахилялися в сторони, завдяки чому не було невідповідності між очікуванням від руху і результатом, видимим очима.
Ми відключили прискорення при присіданні і уповільнення при поворотах для максимально стабільною швидкості руху.

Все відвідування записуються в базу даних, і клієнт може відстежувати популярність VR-зони і кількість відвідувачів в різні дні, а також регулювати інтервал між сеансами для користувачів, щоб уникнути черги.

Наш клієнт хотів, щоб доступ до VR був тільки у користувачів програми лояльності Decathlon, і щоб співробітники магазину могли змінювати деякі параметри в VR-зонах, ми створили окремий конфігураційний файл. Через нього співробітники магазину можуть вмикати / вимикати гри в кожній зоні, вводити обмеження на сеанс в секундах, встановлювати інтервал між сеансами, і навіть регулювати швидкості переміщення в кожній грі.
Відвідувач ж для доступу до гри повинен просканувати свою карту сканером, встановленим в кожній VR-зоні.

Все відвідування записуються в базу даних, і клієнт може відстежувати популярність VR-зони і кількість відвідувачів в різні дні, а також регулювати інтервал між сеансами для користувачів, щоб уникнути черги.

ВІДЕО

РЕЗУЛЬТАТ

Ми створили міні-гру в вітруальной реальності, присвячену зимовим видам спору: катання на лижах і санках. Проект реалізували на Unreal Engine 4 для шолома віртуальної реальності Valve Index.
Щодня VR-зона привертає більше 100 відвідувачів, які отримують незабутні емоції, катаючись на лижах або спускаючись на санках прямо в магазині Decathlon.

Мені все подобається
більше проектів